22 juni 2008

Oj något nytt...

oj de här blir något nytt.. och de här görs för att jag tycker de är kul att skriva av mig lite kommer säker inte att stå något vettigt ;-) men en kul grej blev så inspererad av Linda som ni finner på http://deaduntildark.blogspot.com/ :)..

Jaha vad ska man börja? kanske ska dra en snabb info om mig själv och mitt liv..
Jag är en glad och framåt tjej som bor tillsammans med min man och våra döttrar ute på en halvö i Oskars"stan" hamn och trivs kalas bra, är gift sedan några månader tillbaka:) en helt otrolig känsla något jag aldrig kunnat drömma om har alltid sakt att de aldrig skulle bli ett giftemål med mig inblandat men när min själsfrände kom och knackade på mitt hjärta va de inte längre ett nej, utan ett väldigt stor JA;) har allt jag kan önskar mig och lite till.
Jobbar gör jag med som hamnarbetare ett jobb som jag finner väldigt roligt och varierande.
På min fritid umgås jag väldigt mycket med min familj och vännerna har en stor plats i mitt hjärta, försöker hinna med sjön så ofta de går och sambos intresse- bilar så de brukar bli några resor att titta på sådana event me:)

så nu är ju meningen att ni ska få följa mig i min vardag genom gråt och skratt.

Så de va allt för denna gången så hörs vi snart igen...

*slut*

0 kommentarer: