20 juli 2008

En del av helgen..

god morgon på er alla:)

Nu är de söndag igen tiden bara spinger iväg! helgen har varit bra va ute i fredags då med brudarna en helt klart godkänd kväll många skratt blev de kan jag lova:).. och så är jag väldigt tacksam för att jag har så fina vänner de bästa helt enkelt massa kramar till er... Lördagen var jag mindre pigg för jag ju ärligt erkänna haha ja man börjar ju bli gammal ju så man orkar ju inte lika mycket längre hahaha! men lördgen flöt på.. Pj tog grabbarna och åkte bort till TK och Malin va egentligen mening att hela familjen skulle åkt men jag pallade inte riktigt de;) Så mysan och jag blev hemma med en roligt film godis och OSTBÅGAR haha i mängder! och massa prat och skratt... sedan blev de att sitta uppe och prata med vännen.. åå lilla gumman kan inte mer än finns för dig! tänker på dig min vän! jag finns här för dig dag som natt alla dagar om året! va stolt och stark så ska du se att de löser sig till de bättre! .. framtiden som jag säger är redan bestämd finns inte mycket man kan ändra på hur mycket man än skulle vilja? .. ord...
ja idag blir de en lugn dag bara mysa med mina små troll.. så nu ska de ätas lite frukost..
Hörs snart igen!

*slut*

0 kommentarer: