31 augusti 2008

allt och inget!

Tja!
sitter här en stund laddar upp lite bilder och och smått och gott på nätet! Är mycket nu som händer och som ska fixas hinner inte med hälften av de man borde men man kommer säker in i de snart veckorna då jag har barnen är de bara jobb och barnen som gäller då får allt annat vänta! så e de bara men då blir de lite mycket som ska hinnas med de veckorna man inte har mina allt! Annars rullar de på bra har varit ute på en båt tur med jobbet mycket trevligt! har målat om i hallen blev väl okej de duger åt mig! hunnit med fika med vännerna med inte alla men de kommer jag lovar! varit på ikea och inne i kalmar och handlat lite med malin blev några väldigt bra köp faktiskt hihih! Varit ute och badat med tokarna de är inte kloka men de är roliga och mina vänner! varit i Åsedan mitt ute i ingenstan och hälsat på min älskade vän Mona och hela tjocka släkten där nästan! super trevligt har bestämt att vi ska åka över till henne i tallin och ha en hel helg med spa och grjer kommer bli härligt känns som om de kan vara välbehövligt! och super kul! varit i M-ås hälsat på Camilla och barnen och hoppat studsmatta haha skit jobbigt men super kul fanny och julia stod där på typ hela dagen! och veckan som kommer fyller min lilla tjej två år! fy bubblan vad tiden går fort! så nästa vecka består av att mysa med mina barn och jobba som sakt är mycket på jobbet! men hällre de så de finns att göra! nehe ni nu är de tvått stugan som gäller men de va en snabb sammanfattning av mitt liv just förtillfället!

kärlek till mina små tjejer mitt liv mina allt!

*slut*

0 kommentarer: