18 augusti 2008

nu e de dax!

Ja ni alla människor som läser.. har inte hunniteller haft tid till att sitta och skriva här..men tänkte de va dax att uppdatera er lite .. har jobbat som alltid .. och nu har flytten blivit av bor nu tillsammans med mina två små tjejer i en tre inne i stan. allt känns bra men visst e de en omställning med allt! men peter och jag e bra vänner och de är super skönt! hoppas verkligen de ska förbli så för bättre pappa kunde inte mina barn ha! men som sakt de är mycket att sköta själv massa saker man alltid varit två om att göra, men jag gör så gott jag kan och hoppas att de blir bäst så. ...

jag har även blivit moster åt en liten kille den sötaste killen i världen helt perfekt! grattis mamma ciicci och pappa roger!

köpt mig en ny bil me!

ärb mycket som hänt men allt orkar jag int kluddra ner .. ska försöka uppdatera er lite oftare nu när mitt internett kommit igång!

kärlek till mina tjejer!

*slut*

0 kommentarer: