20 november 2008

den e viktig!

har kan man vara så beroende utav en pryl? Som man för (visst?) ett x antal år sedan och många i generation innan mig klarat sig utan? utan den kommer jag inte till jobbet i tid, utan den kan jag inte hålla kontakt med mina älskade barn på ett lätt och smidigt vis? hålla kontakten med vännerna på de viset vi lever idag? ja ni jag pratar om min mobiltelefon, visst e de lustigt vad gjorde folk innan den kom?



glömde nallen igår på jobbet första tanken ... faan! andra okej de är lugnt jag vet ju vart den e ... tredje okej carro ta den i morgon kan du klara dig en kväll utan den.. klart jag kan;) tills jag kom på att jag ju visst va tvungen att ha den för hur ska jag annars få tag på vännen som skulle hjälpa mig med min bil? och hur ska jag kunna komma upp ur sängen i morgon då om jag inte har min väckarklocka som finns i mobil? hur ska någon kunna ringa och väcka mig och säga du har försovit dig? ja ni förstår säker vart jag vill komma och vad jag menar... men visst e de lustigt?





ja ja nu blir de krama kudden en sväng med nallen brevid;)



finns de något ni tror er skulle klara er utan?



kärlek till mina barn>!



*slut*

0 kommentarer: