16 november 2008

drömmar, rik??

tänk att en tjej som jag har hämnat här? som drömde en gång om att bli lärare, för att senare vilja starta sin egen butik, för att lite senare in se att ett kontorsjobb heller inte är så fel? men än så länge har inget av de man trodde när man var yngre blivit av.. de drömmar man hade som liten flicka... jag har gjort mycket som många flickor drömmer om.. jag har köpt hus. köpt en egen bil, fått gåvan att bli mamma åt två helt underbara tjejer, gift mig, fått mitt eget liv mitt eget hem min egen vardag med andra ord... Jag är en väldigt lyckligt lottad tjej faktiskt..

Allt blir inte alltid som man tänkt sig eller hoppats på...

Mitt liv idag : jag har min egen lägenhet som jag delar tillsammans med mina två små tjejer, jag har min Egen bil, ett jobb som hamnarbetare? (vem hade trott de?) jag har alla nödvändiga saker som jag behöver, mycket goda vänner runt omkring mig! vad mer av livet kan man begära egentligen? inte mycket... jag kanske inte är världens rikaste människa på saker och ting.. men jag är ändå rik! för jag har mina flickor och alla mina nära och kära vad kan man mer begära?

ja så e de jag är nog en väldigt rik människa inte på pengar och inte på saker men på så mycket annat! jag e tokrik med andra ord:)

nehe ni nu får svamlet för ikväll räcka..

kärlek till er!

*slut*

0 kommentarer: