14 november 2008

en vanlig dag...

har nu kurat ner mig i soffan efter en dags arbete..
dagen har bjudit på en massa skratt och fundering och prat...
En fråga.. är säker bara jag som kan lyckas med att slira med lastbilen utan snö va? jovisst de är sant hade min vanliga runda till saft som så många gånger innan.. gjorde inget annorlunda mot vad jag brukar.. men mitt i den lilla backen ville lastbilen inte gå framåt längre utan den börjar slira så vacker och rullar bakåt?? hmm mindre bra inser rätt snart att jag nog inte fixar detta riktigt själv.. får upp min älskade nalle.. slår nr.. '
Micke du får komma hit och hjälpa mig lastbilen slirar?
haha du driver med mig?
Nej!
haha är du dum på riktigt?
nej de är sant du får komma upp och hjälpa mig?
hahah visst visst jag kommer...

jo då de är sant men "pappa" micke fixar till de efter lite bestyr...

hur fasiken ska de gå om de är snö ute om den inte fixar en vanlig backe när de regnar kan man ju börja fundera på? ja ja de återstår att se...
på övertiden blev de att köra mafi! men köra vet jag inte hoppade ju för fasiken ur stolen i dragaren? fattar inte hur de andra förarna gör för att hålla sig kvar? för mig ett helt mysterium hmm... och nu i kväll blev de mys med barnen innan de somnade som små söta änglar i sina sängar...

men nu ni gott folk de är allt ni fåt från mig idag.. en vanlig dag ur mitt liv med andra ord:)

ha de bästa ni så hörs vi snart igen..

kärlek till er!

*slut*

0 kommentarer: