18 november 2008

finns dem...

ikväll hände något som fick mig att reagera.. brukar skoja om att jag har någon som bor i mitt kök? men ikväll kändes de så verkligt.. stod och diskade och då kändes de som om någon la en hand på min axel, inte otäck utan mer som att allt kommer lösa sig.. förstår ni?

kunde de varit så? eller var de bara en inbillning?

finns de något mer här i "våran" värld? som vissa ser och andra inte?

haha nu tänker ni nu e hon så där knäpp igen men visst de kanske jag e men de är heller aldrig någon som påstått eller jag själv att jag skulle vara helt som alla andra;)

ska ta en resa snart till Harry och kolla läget ska bara få med mig min finska vän först! när har du tid?

ja ja nu e de annat på schemat som gäller...

kärlek till mina allt!

*slut*

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi kan väl ta en sväng här snart i slutet på november lr nåt =) harry is the shit kram kram carp

Kultjej sa...

Jag tror visst att det var nån som gjorde det, nån på andra sidan som det heter. Och OM det nu är så, ska du vara glas för det, det är din skyddsängel! :)