23 november 2008

seg...

idag när solen kikade in genom mitt fönster tänkte jag en tanke som jag tänkt såå många gånger innan.. ja vad tror ni vänner... jag ska inte beblanda mig med saker som e starkare än mjölk.... men de vet jag ju att jag kommer göra ändå... ´så jag säger klasiken aldrig mer alkohol;) annars va kvällen lyckad.. haha nej Mona skandalernas drottning har inget att bjuda på idag.. tror jag.. eller de man inte mins har väl aldrig hänt? hmm;)

idag har alex fått tvätta håret i kyrkan så duktig de lilla fröet sedan va de go mat och bara allmänt trevligt... sedan skulle vi hämta min bil som snäll martin har bytt hjullager på.. men nu startar den inte? och han har ju inte ens vatt i motorn och gjort något? skumt de där med bilar.... så jag för vänta ett par dagar till innan jag får tillbaka den.. men jag har ju 316 och den går ju framåt och bakåt iallafall;)

nehe ni nu ska jag mysa med barnen och plocka upp alla sakerna som inhandlades i går efter min och mattias resa till ullared..

kärlek till mina små flickor..

*slut*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid - varje gång - skandalernas drottning dricker alkohol blir det en skandal. Och det andra minns, vännen, det har visst hänt... ;-)

Och du menar väl inte att du gick in i Guds hus bakis? Skandal!

Anonym sa...

hahahahahaha.......

Bakis? hon håste fortfarande varit full :P