21 december 2008

våran dag...

blickar ut över mitt vardagsrum och blir lugn och glad över det jag ser.. Fanny sitter nu och läser en bok( kollar bilderna;)) Julia sitter här brevid mig och myser med en av alla dockorna som fyller deras rum... Mattias ligger lite längre bort i soffan och vilar ögonen;)

granen är pyntad av mina små älskade flickor, med lite hjälp av oss för annars så hade bara en meter från golvet och upp blivit klädd hihi... barnen tittar med nyfikna ögon på paketen som tomten varit och lämnat, de lyser spänning och förväntning om dem att om bara några dagar kommer de få öppna allihop och leka:) så idag har de bara varit mycket mys med barnen:)

Fick fin besök idag med hela vägen från m-ås, mycket trevligt vänner får göras snart igen:) En fin blomma och godis i massor fick vi så nu vet jag vad kvällen bjuder på ;)

nepp nu blir de lite mera mys med flickorna innan de ska sova:)

*slut*

0 kommentarer: