15 februari 2009

Förlåt mig... jag e bara jag...

Kan inte annat än säga förlåt... det va inte våran tid.. det va för tidigt.. hade jag vetat det jag vet idag hade jag aldrig gjort som jag gjorde.. det var aldrig min mening att såra... och jag sårade inte bara dig utan även mig själv oxå.. något jag mer än gärna undvikt!
Om jag ska vara helt ärlig? utan gåtor ... så har det känts mer jobbigt än någon kan tro! Det har gjort riktigt ont, varit riktigt jobbigt.. och allt e inte en axelryckning.. jag önskar det vore det! Men missförstå mig rätt! Jag orkar inte lägga ner mer energi på det nu! jag mår ju inte bättre av att försöka förstå? Är det så hemskt och dåligt av mig att gå vidare nu och försöka hitta mig själv? är det så dåligt av mig att le? så snälla vänner så säg det.. är det så dåligt av mig att försöka själv?

Jag orkar inte älta mer nu, jag vill inte älta mer .. jag vill bara vara själv, jag vill bara ta hand om mig och mina barn utan skitsnack utan måsten utan dåligt samvete..

förlåt mig för att jag bara e människa precis som alla ni andra...

förlåt mig för att jag oxå kan fela

jag e jag ta mig för den..

0 kommentarer: