03 februari 2009

Mindre rolig natt...

vilken underbar natt jag har haft.. inte...
Fanny bus kom ju som sakt hem igår från dagis mindre pigg.. och det resulterade i att hon kräktes ett x antal gånger! men hennes natt blev iallafall lugn... men vid två tiden hördes ett mindre roligt ljud från barnensrum.. hmm då var det Lilla Jullans tur...:( och resten kan ni räkna ut själva va? hmm precis inte mycket sömn i natt.. morgonen blev det att skura och åter skura....
Håller nu verkligen tummarna för att slippa åka på det själv räcker gott och väl med min förkylning!

Han e slug.. han vet vilka punkter han ska trycka på! Men än ser jag igenom allt smicker eller har han ändrat sig? den risken e inte så stor va?
Den gången får ett x antal år sedan, föll jag hårt, för hårt...
Denna gången ska jag inte ens snubbla...
Men tanken e spännande helt klart... Men det är tur att man kan skilja på verklighet och fantasi!

nu ska jag mysa med mina älskade små tjejer!

*slut*

0 kommentarer: