05 augusti 2009

min dag..

det är varmt solen skiner jobbet är slut för idag, jag har hunnit träffa mina allt, bytt bil och varit runt Elin och bytt ett par ord;) hem och stökat ner lite till så nu är det städning som måste in på lista för göra saker;) efter listan jag ska bara..
Flickorna lekte och badade och myste runt i det fina vädret.. kollade på mina små flickor och blir mäkta stolt över det jag ser, hur underbart fina mina flickor är deras små näsor som sitter så perfekt och deras underbar blå ögon som man bara drunknar i.. men som deras pappa brukar säga med så perfekt föräldrar kan de bli annorlunda då? hihi;) dem har vi gjort bra!

tänk om allt man gjorde kunde bli lika perfekt? men livets vägar är outgrundliga man slutar aldrig förundras men det är så det ska vara ta livet som det kommer...

har tänk om i så många saker.. pratade med en klok människa igår som sa orden: jag måste ju få prata och umgås med vem jag vill? det är ju mitt liv, finns ju ingen annan människa som ska få bestämma över någon annans människas val.. och kan inte vännen, sambon, killen flickvännen eller någon annan inte acceptera det är det deras förlust inte min? och så la hon in det är som du säger Carro ingen är fel fri alla har vi våra sidor och mindre bra dagar det är mänskligt!

så sant som det är sakt, alla kan ju faktiskt ändra sig förlåta och glömma?

och visst är det underbart?

nepp nu är det dax att ta tag i livet igen...

0 kommentarer: