05 september 2009

min dag...

sitter här och är grymt trött förstår inte varför det inte vill släppa varför denna trötthet inte vill försvinna...?

idag tog vi sikte på på pricken och sköt:) var riktigt roligt komma iväg och göra något som man inte brukar och lite stolt över mig själv e jag med med mitt resultat..

Fanny hade sin stora debut med att leka bort själv för först gången idag.. det ända jag behöver säga är att hon var mäkta stolt och lycklig:)

Julia mös hos mormor några timmar och hade det bra:)

ikväll blir det " söndags" städ för i morgon är det fullt upp från nio och framåt.. de vankas kalas i malghult för kusinerna:) blir några timmars jobb när flickorna åker till pappa... och kvällen ja den är hmm hur ska jag uttrycka det? eller behöver jag uttrycka det egentligen? nää vi hoppar det för denna gången;)...

0 kommentarer: