13 oktober 2009

blåögd, ja.. men färgad blond.. tänk på det...

som jag skrev jag väljer att välja att svara på det som är något att svara på...

pysslar om min Herman som fick följa med mig hem igår han vill tydligen röra på sig ibland hahaha! kommer nog bli fin när han e färdig och klar precis så som jag vill ha honom..
Talade med mina systrar om ångesten som tynger mina axlar, och som vanlig skojar jag bort de med ett leende som alltid, fast det faktiskt inte alls är något att le bort.. men visst vi är inte där än på ett par månader... men någon gång ska ju vara den första.. kan ju inte ha bara ha för att ha, funkar ju inte riktig så... men som sagt vi är inte där än på ett bra tag... allt kan hända, det har ju gjort det förr...
idag är ändå en rätt bra dag.. valde bort.. kändes kanske inte helt rätt, men ett måste.. kan ta mycket, men inte hur mycket som helst... vill man så vill man om inte så vill man inte..?
tror jag klev på ett häftstift förut, kändes lite men vad gör det om 100 år.. ? jag har inte förlorat jag vågade vinna.. de ni!
Jag vågade kämpa, vågar du?
nu blir det sussa sängen... natt natt på er!

0 kommentarer: