02 oktober 2009

....

Dax att kliva upp och säga...:

Jag är en tjej/mamma på 27 år som lever ensam tillsammans med mina två tjejer varannan vecka, jag jobbar heltid, tar hand om mina flickor umgås med vänner och bekanta, har lugna hemma kvällar men även är ute och har kul med...

Jag är en tjej som älskar livet, livet är till för att njutas av och ha roligt.. bjuda på sig själv, låta folk skratta med en och ja lite åt en oxå kanske...

varför folk har ont av saker som andra gör är väl egentligen lite avundsjuka egentligen..

som t ex ord som sägs.. : jaha ja nu är hon ute och festar igen eller jaha nu gjorde han så eller jaha har ni hört om att de två ska göra det ja osv.. ni vet precis vad jag yr om...eller hur?

varför ha så ont av alla andra? ta tag i ditt liv gör det som du tycker är roligt och orda grant skit i vad folk runt omkring dig tycker, gör det som du/ni mår bra av... det är ju ditt/ert liv ingen annans eller hur?.. sedan hur fel folk tycker du har gjort är det ju faktiskt ändå ditt val...

Sätter mig själv inte högt uppe på någon pedistal om det nu får det att låta så.. har själv sakt saker som jag nämnde ovanför.. men jag kan erkänna det.. i de orden har det kanske legat lite avund.. varför skulle man annars bry sig och lägga energi på att ta upp det?...

har kommit fram till att det är bättre att vara tyst.. slipper man kanska sten i glashus eller hur...

..........................................................................................................................................................................
Kommer idag göra något, något som jag aldrig gjort innan, Jag ska visa.. jag ska göra mig sårbar... om jag begär det av någon annan måste jag kanske själv visa det...

Nu kanske du vet vart du har mig!

0 kommentarer: