12 oktober 2009

God morgon måndag:)

Måndag morgon!

tillbaka till vardagen, med jobb, mys med flickorna, matlagning och så mycket mer... frågan ställdes igår saknar du familjelivet?

Saknar och saknar vet jag inte jag har ju mitt familjeliv varannan vecka och jag älskar det!

Jag tycker om mitt liv som jag lever idag, lever loppan ena veckan och är mamma andra veckan.. men om jag någon gång skulle bli tvungen att välja mellan dessa två helt olika liv.. skulle jag utan tvekan välja mamma på heltid..

Jag älskar livet som mamma.. med eller utan någon vid min sida.. det är väl egentligen bara ett plus i kanten om man kan hitta någon som passar in i familje livet, som passar tillsammans med mina flickor, vänner och bekanta... om eller när den dagen kommer eller om den kommer vet jag inte.. men rätt ska det kännas och in i något halvdant slänger jag mig inte igen... om den dagen kommer ska det älskas och tyckas om av hela hjärtat....

Just nu tar jag dagen som den kommer, inget stress och inget måste det som blir det blir...

älskar mina flickor de är livet!

0 kommentarer: