24 oktober 2009

Mona gästbloggar...




Det finns en anledning till varför min vän Carro fick smeknamnet Skandalernas drottning. Det finns en anledning till varför hon är min vän och givetvis finns det en anledning till varför jag gästbloggar här idag!

Ända sedan hon kom in i mitt liv via Vikingabrodern har det varit full fart. Inget har varit för stort eller litet och inget har varit förbjudet. Hon bjuder på sig själv med stor humor. Hänger inte ut någon och snackar inte om saker hon själv skulle kunna göra.

Men tänk bara om hon hade gjort allt det där roliga som folk påstår, då hade jag kunnat vara avundsjuk på riktigt!

Men hur det nu än är, man kan aldrig ta landet ur tjejen men man kan klä upp henne i en skinnklänning och lura ut henne i Sthlm. Hörde något om att hon skulle hålla sig städad ikväll, men allvarligt? Ser det ut som tjejen längst upp tänker ta det soft?
Trevlig lördag på er!
// Mona