05 januari 2010

Än sker det mirakel,
det är bara en tanke och ett öppet sinne/hjärta som behövs,
ingenting är omöjligt...
Jasså?
"fredag" skulle man kunna säga att det är idag:) längar tills mina kurs saker kommer hem så jag kan få börja!;)
Känns som om tillfället är rätt nu jag är redo att lära och ta in, och kanske längre fram hjälpa någon annan...
Flickorna mina älskade små tjejer är så underbara och snart fyller "stora" flicka 5 år! vart har dessa år tagit vägen, tiden går för fort...
Skrev till någon att jag inte är redo? Men redo är kanske vad jag e?
Längar lite ibland efter det, bara det där härliga..
Tiden som varit är något som behövdes,
men tiden som kommer då kanske det behövs det som inte funnits där?
Jag vet inte men tror att det skulle göra mer gott än ont..
Kanske dax att inte vara så kräsen och inse att allt inte går att få perfekt?...

0 kommentarer: