25 januari 2010

Varför känns allt så bra?
när kommer det där bakslaget som alltid brukar komma?
eller är det så att vindarna vänt och jag har medvind denna gången?..
Var det för att jag släppte, kom på att min tid
är dyrbar, den ska inte ödslas bort...
eller var det för att jag tillät mig själv att misslyckas?
Är det för att jag inte behöver samma kontroll behov längre?
eller är det för att jag tillåter mig själv att ha roligt?
listan på vad som ändrats kan göra så lång..
men vad det är som fått mig att må som jag gör kan jag inte sätta fingret på?
Men bra känns det iallafall!
Jag ler!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Jag hittade precis din blogg på nätet. Tänkte bara tipsa om siten www.jobinside.se

Alla som bor i Oskarshamnsområdet kan nu rösta fram den bästa arbetsgivaren i Oskarshamn. Det är till för alla som har eller har haft ett jobb och vill skriva något om arbetsgivaren. Det finns också en grupp på Facebook som heter "Rösta på den bästa arbetsgivaren i Oskarshamn". Gå gärna med i den och bjud in dina vänner.

Tack för en kul blogg!

Joachim