10 mars 2010

Livet har olika betydelse...



Vi har olika sätt att se på livet

Man värdesätter och värderar

Man grunnar och funderar

Men man koncentrerar sig på olika saker

Livet är en gåva, Det hör man många säga

Men är det en gåva för dig, eller hur ser du på livet?

Livet kan vara en väntan på döden, det kan vara början på en oändlighet

eller slutet på en evighet och det är okej

Alla värderar allting olika, man bara måste acceptera

Att ordet "liv" har så många betydelser

Att alla definierar det olika


och visst är det underbart?


Jag lever mitt liv, kanske inte som jag lär alla gånger men på mitt egna lilla vis, och kommit till den punkten som jag längtat efter..


till den punkten jag ville ha och känna när jag tog steget till "ensamheten"..
Jag e stark, jag kan om jag vill, jag är den jag är och ingen annan:):)
och just nu känns livet riktigt härligt!

0 kommentarer: