16 mars 2010

trötthet som tydligen går att bota med en Man???

idag har jag besökt doktorn, pga min så otroliga trötthet...
Läkaren kollar på mig och ställer frågan? sover du mycket? ja jag skulle kunna sova dygnet runt om de bara gick... hmm barn har du? ja två stycken? pappan till barnen? vi är separerade så vi har flickorna varannan vecka... Jaha ja? du e själv då? ja? hmm och jobbar heltid? Ja de är klart...

Nu börjar jag undra lite över alla dessa frågor? vad har de att göra med om mitt blodvärde e dåligt frågar jag? jaha ja du tror det är de? ja vad annars har ju varit dåliga länge nu...?

Hmm Ja om vi inte hittar något fel på dig, vad gör du då? ja vad faan ska jag göra köra på som vanligt förhoppningsvis blir de ju bättre?

Ja annars kan man ju tänka om lite, kanske hitta sig någon att dela sina sysslor med ja du vet lite avlastning? någon att dela vardagen med... och så ler han stort!

Blir tyst och funderar en stund, menar han verkligen att mitt blodvärde kan gå upp om jag träffar någon?.. säger inte så mycket mer utan frågar om han inte ska kolla blodvärdet?

sagt och gjort och ja visst faan är det ju en bra bit under gränsen.... de andra svaren får jag om en vecka typ...

men funderar fortfarande på om man kan höja sitt blodvärde genom att träffa någon?

0 kommentarer: