02 mars 2010

vab

ja idag fick de bli vård att sjukt barn, lilla snurpan Julia hon är inte alls pigg ligger här brevis mig i soffan och sussar så sött...

annars flyter livet på som vanligt, mycket som händer fast egentligen ingenting.. solresan var behövlig iallafall... fick tankarna att vandra på saker man inte tänker på så mycket när man e hemma.. allt man tar förgivet, att allt alltid ska finnas där och vara som alltid.. men tyvärr så är det så att alla växer, livet förändras, är nöjd med livet jag har idag, men vet oxå att det inom en snar framtid inte kommer se ut så längre... det är faktiskt dax att göra en förändring,.

Jag tycker om livet, vännerna, älskar mina flickor, trivs på jobbet.. men något saknas, jag tror mig veta vad, men ja,.. inte än och inte här, inte nu och inte snart men sen...

men idag tar jag ett steg i rätt rikting känns det som iallafall:)

dax att städa!

0 kommentarer: