18 april 2010

Förbjudna EX...

När nu när det tydligen står på löpsedlarna att ex är förbjuden frukt tänkte jag ta upp frågan?

När kommer ett x att bli lovligt för någon annan? kommer de någonsin bli lovligt byte för en "vän"kompis"bekant".. ?

Finns de någon oskriven regel på hur lång tid de ska gå i mellan? en månad, sex månader två år? ja kära läsare när har man klivit över gränsen för att ex ska vara lovlig igen för någon annan...

Likadant kommer de till om man dejtat någon men det aldrig blev något seriös.. är dejten då oxå förbjuden frukt?

Kommer ex- alltid vara förbjudet inom en vänskapskrets? eller i ett samhälle?...

Jag har en fråga.. hur ska någon kunna träffas om någon någon gång varit ett ex- till någon man känner?

Jag kan bara prata för mig själv och det är mina åsikter ingen annans...

Mitt ex- barnens pappa har en stor bekantskapskrets väldigt stor menar jag då.. Ska inte jag inte då kunna träffa någon i denna "stad" ifall att Han kanske känner denna person? nu är inte så fallet men om.. vore jag då förbjuden frukt?..

jag har mina åsikter precis som alla andra har sina.. men jag tycker att har man sådana tankar kommer ju alla människor som bor i ett samhälle som har ett sällskap som det sedan tar slut mellan .. ska de behöva flytta till en annan stad för att ev träffa någon då eller vad? jag fattar inte.. kanske bara e jag som har ett konstigt tanke sätt? vet inte...

Eller ja varför lägga energi egentligen på något som inte har någon större betydelse...

solen skiner och jag ler så vad faan! trevlig söndag kväll på er...

0 kommentarer: