08 april 2010

Julia Tylösand!

det där ljudet, inget speciellt egentligen, men det får mig att le.. de får mig att kolla kanske lite fortare än vanligt... det får mig att längta till värmen solen, stränderna och ja vinden i håret och glasserna.. funderar på att lägga om planerna för sommaren men vi får se, flickorna vill till ty lösand och mysa kanske kör två veckor där med dem istället för en vecka i värmen.. och tar mig en resa i i höst eller vår istället... hmm...





nu är det mycket jobb, och det är skönt.. då hinns de inte med för många tankar utan man tar dagen som den kommer lite, finns de tid över gör man något med den om inte... utnyttjar man soffans dynor lite extra;)



har jag glömt berätt att?



det är ditt liv och det är bara du som vet hur du ska leva det ingen annan njut och gör de som faller in... du lever bara en gång... ja nu har jag sagt det ännu en gång!




0 kommentarer: