23 maj 2010

Söööndag

jag har haft en kalas bra helg, utan måsten utan krav bara varit njutit och tagit dagen som den kommit.. skojat och skrattat bjudit mer än vanligt på sig själv! livet leker och just nu i denna stund känns livet helt klar godkänt och underbart.. jag e glad och jag är nöjd över tillvaron som är:)

utan för mitt fönster regnar de och åskar och jag tycker de är lite mysigt faktiskt om jag ska vara ärlig! man blir lite mys sugen och det är väl då man saknar någon vid sin sida att kramas med och byta några ord med.. men vem vet snart kanske de sitter någon i min soffa håller mig hårt i handen ler och bara njuter lika mycket som jag av tillvaron? ja vem vet... någon gång kanske...
Men jag trivs rätt bra själv här i soffan med nu med go lugn musik ur högtalarna en kopp the och några tända ljus! härligt!

nu ska hon ta tag i de sista och städa av lite innan hennes små hjärtan kommer hem!

puss på er!

0 kommentarer: