30 juni 2008

en härlig söndag och måndag!

ännu en härligt dag med de la familj;) dagen började kalas gjorde klart nere vid båten så nu är bojen i me:) jippi! så då tog vi en snabb sväng innan regnet kom;) verkligen härligt! sen kom svärmor och svärfar en stund och bara hälsade på och richard dök upp på en kaffe :) senare sedan bestämmde vi oss för en fiske tur barnen tjatade så om farmor och farfar igen så vi passade på att dra ut med Richards båt och fiska några timmar jag min Älskling my och Richard men fiskarna höll sig undan oss igår men lika roligt hade vi för de och med några botten napp mer blev de hem färd till mina små sessor! bunkrade oss framför tv en liten stund med lite skålar med gott och blandat i jag, my. Älsklingen, Richard och Simon:) en lugn behövlig kväll!......


och idag måndag va de upp tidigt fixa barnen inför dagis sedan ner och jobba mitt 8 timmars pass men de gick kalas nästan på gränsen till lite lite att göra men de blir destumer i morgon istället:) dagen har flytit på varit välfdigt tröt thar haft en stor tjeje i sängene i natt och jag jkan verkligen inte sova när de ligger i våran sängen?? är livrädd att rulla på de små eller putta ner de för fanny vill ju absolut inte ligga i mitten så de får jag göra så snäll;) så max två timma rpå sin höjd har jag sovit så de har ju gått åt både kaffe och massa annat för att hålla sig vaken och nu helt plötsligt är jag jätte pigg?? lustig kroppen e? ja ja och idag kom våran jord hem så nu ska den börja krattas ut och fixas trill blir nog kalas fint när allt e klart men man blir aldrig klar när man har hu salltid finns det att göra men de är alltid lika roligt att göra något åt sig själv ju;) ska snart sätta mig och börja spåna lite på hur de ska se ut där uppe:) ...hmm enkelt? murrigt+Lantstil? havsstil? ja de finns ju hur mycket som helst och eftersom de drar med sig hala huset till en ombyggnad så blir ju allt nytt och då kan man ju faktiskt ändra stil som jag tycker är super kul hahah att inte peter fått spader på mig;) jag med mina på hitt med färger och saker hihi men de så ju roligt:) ja ja ivilketfall blir de nog kalas bra när allt e klart! och nu hinns de inte sitta här ska ut och hjälpa Älsklingen och Tej lite vi hörs! en massa kärlek till min familj!

*slut*

0 kommentarer: