29 juni 2008

Tjaoo..

allt bra mer er? här är de kalas ;) dagen i går bjud på lite gott och blandat. hade tid för att fixa naglarna blev kalas:)charlotte följde oxå med och fick sina fixade. sedan va de ner till görans fotto och fixa ego kort till mitt körkort och pass haha allt man alltid blir så nygg på bild .. inte men men de räcker för mig:) sedan va de hemma och förska få sig nått i magen:) städade av lite och bara lekte med de små att de kan ha sådan fantasi? vad får de alltifrån? haha men man får sig ju alltid ett gott skratt:) tog en sväng bort till Stive och theres och blarrade lite skit alltid lika trevligt:) sedan fick vi för oss att nu är de fasiken dax att få i båten me så sagt och gjort så de blev en sväng på sjön och bara mysa runt och kolla så nu ligger den på våran plats så härligt hoppas bara på att vädret ska bli bättre så man kan njuta av den med:)och Kvällen tillbringade vi i kristdala hos cicci och roger blev hemmagjorda burgare super gott en en massa bra och kolla magen och känna på bebisen hihih snar e den här hihihi.. så de var våran dag en heldag med min underbara familj:) Älskar dem så otroligt mycket mitt liv mina allt..

hörs snart igen

*slut*

0 kommentarer: