09 augusti 2008

Hallå på er!

oj oj flitig e jag faktiskt i bland;)

ja ja veckan har flytit på som vnaligt fast jag har varit ledig móch bara myst med mina små troll tjejer.. i onsdag va vi Riverdick som sakt och hälsade på malin:) torsdag blev de en lugn hemma dag med flickorna och lite fika på de me givetvis;) ...och så skrev jag på kontraktet till min lägenhet! så nu e den min och nycklar fick jag men han hade lite bestyr kvar att fixa innan jag kunde flytta in men snar blir de iallafall:) Fredagen böd på morgon kaffe hos några vänner alltid lika trevligt sedan en tripp upp till sporrekhill till de La familj hahaha barnen busade och de bjöd på lite lunch alltid lika trevligt;) sedan upp och fira roger som bfyllt gammal nu ju super trevligt verkligen! och idag på morgonen va jag flitig skulle ta min walk då va innan regnet men de började regna halv vägs men men de va ju bara att knata på ändå hihih och restan av dagen blir de lugn eller lite kaffe hos mysan får de bli har jag bestämt skulle varit och fiskat med syster yster men som sakt vädret bjöd ju inte på sin fina sida idag.. så nu ska jag fixa iordning mig och flickorna så vi får vårat kaffe.. men vi hörs ha en trevlig helg kram på er!
kärlek till tjejerna mina allt!
*slut*

0 kommentarer: