18 december 2008

Besviken e ordet...

Har haft de på känn.. jag visste fast jag ändå inte ville tro de...ikväll har jag förlorat en utav mina bästa vänner.. tyvärr..

  • en vän som jag en gång kunde dela alla mina tankar och funderingar med,
  • en vän jag kunde skratta med,
  • en vän jag kunde gråta hos,
  • en vän som ställde upp i vått och tort
  • en vän jag kommer sakna...

Jag vet att ibland säger man saker fast man inte riktigt menar dem, jag vet de.. Men som vän ska man kunna läsa mellan raderna, eller ska man inte de? Jag är inte arg eller sur.. bara besviken.. du betydde mycket för mig...

Kanske men bara kanske så kommer de att kunna glömmas och läggas bakom? Men de är en sak jag inte kan svara på nu.. Man ska aldrig säga aldrig men jag vet inte...

(en tår fälls) förlåt men just nu kan jag inte,,..

*slut*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är det som har svikit dig? Vännen...
Kram