04 december 2008

smått och gott..

har varit hos läkaren med lilla flickan igår... de gick bra eller hur man nu säger pep inte längre i sin andning så förhoppningsvis kommer hennes astma växa bort så håll tummarna vänner och bekanta och ni andra .. de lustiga var att hon gjorde prick test i dag med och hon tål inte fisk och de vet vi ju sedan innan men de visade inget på pricktestet utan istället fick hon utslag på Katt:( men läkaren tyckte inte vi skulle behöva ta bort Nollan (katten) eftersom hon inte verkar må dåligt av den... så vi avvaktar och ser... annars e de luna gatan som gäller här fixar och trixar lite hemma... har varit mycket jobb denna veckan de känns att man lever när man står ute hela dagarna och kvällarna med för den delen .. de spelar ju ingen ju inger roll hos oss vad de är för väder där står man ute i solsken regn och rusk året om...
tycker om min chefs komentar när de inte riktigt vill som han vill: nääe jag får negerkuk? hur kommer man ens på att säga dessa ord? satt idag och lyssnade på alla människors olika sätt att tala de är rätt roligt.. vi har mannen som alltid säger japp! någon annan som alltid ska relatera allt till sex, den tredje som bryter på gotlänska och alltid börjar sin mening men för i helvete, någon annan som alltid säger faan, helvet,satan i varje mening finns de minst två svorord, jag själv som alltid svara så artit över komradion om jag blir tillsagd något.. javisst?! javisst ? hmm har tänkte på de flera gånger men de går inte få bort? är väl skanske bara en väldigt trevlig tjej;)

och en annan sak till jag reagerat på e att min chef han med negerkuken;) har ropar alltid efter Carolina Johansson? hmm hur många andra tjejer finns de där nere..1 st till som heter Gitt varför använda hela mitt namn? för att senare restan av dagen kalla mig maja öga mot öga? hmm ja ni man lär nog alrdig sluta förvånas? ser jag ut som en maja? hmm kanske inte vet jag..

trevlig kväll på er

kärlek till mina allt

*slut*

0 kommentarer: