08 februari 2009

det är väl inget konstigt?

igår fanns det inget sug allas på att blogga ... som ni märkte hoppade jag det då...
Är det så lustigt att blogga och dela med sig av en liten bit av sig själv och sitt liv? Ibland dyker det upp bland mina läsare något i stil med... du vet att på nätet kan man hitta mycket eller vad säger du? och lägger in något jag skrivit om?.. jaha ja du har hittat min blogg?

Det som skriv här är ju inget hemligt?

kan och även får läsas av alla.. chefer som vänner som obekanta ... ja alla får läsa...
Detta är ju min "dagbok" och jag har bara valt enkelt att dela med mig av den... och mår någon dålig av att läsa så gör inte det då...
och det som skrivs här e hur saker och ting upplevs av mig ingen annan..

igår iallafall var vi uppe i Linköping och kolla de på disney on ice! Barnen var super duktiga satt som ljus och var helt fascinerade av allt som hände... och hur bilkörningen gick behöver vi inte gå in på hahah men vi kom ju fram och hem och det är ju huvudsaken ;)

och resten av dagen bjuder på mys med flickorna innan de ska åka till pappa och städning så klart!

ha en trevlig söndag!

*slut*

0 kommentarer: