08 februari 2009

ett erkännande... eller inte;)

jag har fått erkänna det idag.. eller ja vi kom fram till att det måste vara så.. vi diskuterade utgången i stan? jag e lite trött på stan sa jag .. jag håller med sa vännen... så kom vi fram till att det kanske inte e stan? allt va roligare förr? ja vi kom helt enkelt fram till att vi börjar bli för gamla för det? ghm.. mmm.. vi erkände det vi börjar komma upp oss i åren.. även att vi inte är äldre än 22;) och kommer aldrig bli!

men det är ett stort steg för oss " äldre" att våga inse att vi ... äch nä...
vi är inte äldre än vi gör oss eller hur?
Men visst e en lördag kväll hemma med lite gott käk och en bra film riktigt mysigt med? och söndagen betydligt mycket skönare oxå;)

nepp dax att fortsätta min städning!

hej hopp...

*slut*

0 kommentarer: