13 april 2009

Älskar mina flickor!

ligger och känner ett lugn just nu.. kommit ur duschen.. varit inne och pussat på mina älskade små tjejer som sussar gott i sina sängar och viskat i deras öron hur mycket mamma älskar dem och hur mycket de betyder för mig.. de är mina allt som jag skrivit så många gånger innan, de är dem som gör livet värt att leva.. Älskar dem så ofantligt mycket!

Fanny talade minsann om för mamma idag vilka byxor skor tröjor osv som hon skulle ha! och inget annat dög än det gjort väldigt klart för mig att t ex de byxorna har knapp på bakfickan och hu ni! det får det absolut inte vara? det var inte snyggt!? talade om för mig oxå att skor med den där katten på ville hon ha med (puma)? hon är 4 år mina vänner hur ska detta sluta?

och lilla syster Julia höll med stora syster fanny, men julia hon e inte lika svår att övertala än!;)

men nu ni kallar sängen för att åter gå i morgon till jobbet efter en välbehövlig långhelg.

kram och god natt på er

0 kommentarer: