13 april 2009

helg och härliga måndag

sista dagen på påsken.. har haft en super bra helg även om det inte blev som planerat:) massa god mat rolig umgänge massa fika och prat hos alla möjliga..

tyvärr ingen fisk men en tur på sjön! en snaps för mycket, en Mariestad för lite ;) många skratt en dans ja osv.. ja just det ja skulle spela golf?? hmm och det behöver jag nog inte ens gå in på hur bra det gick? haha men någon boll fick jag väl iväg iallafall hahah!

hmm igår var det Sandra Black Jack som gällde.. gick rätt bra förutom att min danspartner då va inte riktigt var med på noterna när vi ska göra en sväng om! slog om kull men det gick rätt bra... hmm lite le blev jag allt får öva den svängen hemma istället!
idag har flickorna och jag varit och fikat runt lite i det underbara vädret! solen skiner så skönt blockat blommor har vi oxå gjort! och nu står det mat på schemat
ha en fortsatt trevlig måndag! detta är en bra måndag!

kram!

0 kommentarer: