15 maj 2009

fredag!

jag ligger på soffan, flickorna i sina sängar och sover...
Jag borde sova jag med passa på att ta in några timmars sömn... natten som va bjöd på obehagligheter.. vaknade av att jag kände mig iakttagen? har känt så innan flera gånger men inget obehag? det som i natt väckte mig, skrämde mig faktisk.. är många år sedan jag upplevde något sådant?.. "det" var lika rädd som jag fast mycket argt?.. Något kanske vill bli sakt, men vad?... ikväll e jag själ iallafall eller flickorna snarkas så härligt i sina sängar och jag känner ett lugn...

annars är det jobb på schemat som gäller lite komp kommer att tas ut näst nästa vecka hela två dagar på rad! de ni inte dåligt av mig om jag får säga det själv haha!

nee nu fick jag en ide.. ska måla min tavla klar! japp så får det bli...

kram på er..

0 kommentarer: