12 maj 2009

idag!

sitter lyssnar på svenska ballader.. just nu spelas ett långsamt farväl lite lätt ur högtalarna...

orden säger en sak men ögonen en annan...


idag har det varit jobb precis som vanligt... sedan hämta flickorna på dagis och hör och häpna tog mig i kragen tog tag i mig själv har Lagat mat, städat, myst med flickorna!
Igår fick mitt badrum en annan färg ton med:)

tror ni att det kan vara på gång att vända? tror ni att jag funnit mitt lugn igen.. kanske på väg till att hitta mina rutiner igen? Jag hoppas och denna gången för att stanna.. Mår så mycket bättre de veckorna jag har mina flickor, även om vi faktiskt oxå bråkar och strider om olika saker.. med tre tjejer undersamma tak kan det bli annat? tre lika starka viljor och lite trots och lite kik på vart gränserna går... klart de måste testa mamma och lika väl pappa på hans veckor...
veckorna när flickorna e hos mig känner jag mig " Hemma" känner mig stark! Tror helt ärligt att jag skulle må betydligt mycket bättre om flickorna va hos mig på hel tid, men de är något som är omöjligt för jag känner deras pappas så väl att han känner likadant som jag.... Älskar mina flickor!
...

de veckorna utan flickorna är det tomt....

nehe det var några ord... nu blir det duscha lite!

trevlig kväll på er!

0 kommentarer: