26 maj 2009

tankarna vandrar...

Jag e orolig faktiskt och lite rädd med om jag ska vara helt ärlig..
Har någon konstig magkänsla som inte känns super bra.. kan inte sova, men vet inte vad jag ska grubbla eller fundera på?...

Det händer mycket runt om kring, olika beslut som ska tas olika vägar man ska välja.. och det är både inom jobb, kompisar, relation, vardagen... ja det händer mycket på alla plan.. det gör mig kluven... för att ena dagen känna ett lugn för att andra dagen känna en press och tredje dagen står det stress på schemat....

Pratade med en god vän innan ikväll.. pratade om beteende vi pratade om att alla är människor vi pratade om att alla kan fela det är mänskligt och inget konstigt...han e bra min vän...

Jag har kommit fram till att jag vill ju gärna att folk ska förlåt mig för mina fel, brister, snesteg och allt vad det innebär... Men Carro tänker jag då? Du tror inte de du idag inte pratar med av olika anledningar, känner likadant? det är människor precis som du med känslor...

som en klok man sade

Det är mänskligt att fela, med gudomligt att förlåta!

0 kommentarer: