26 maj 2009

undra sa flundra...

kudden i sängen i natt va inte alls lika inspirerande som den brukar var.. den va varm hård knölig, bytte kudde 4 gånger och alla va lika obekväma.. förflyttade mig från sängen till soffan från soffan till köks stolen ja jag har nog aldrig förflyttat mig så mycket i min trea med kök någonsin?.. från kl två i natt har jag varit vaken.. och ja det lustiga e att jag fortfarande är lika pigg som då?

ska snart ta min Pt-bil åka några mil prata och diskutera se vad som är den bästa lösningen.. efter det får det bli en kassa mat eller två en kopp kaffe och kanske en glass i solen med vännen.. flickorna ska hämtas det ska mysas.. Fanny va sååå stolt idag när hon gick till dagis i sina flätor med sin fika... De ska åka buss och inte vilken som tydligen utan en Gul! de ni ;) att så lite kan göra en så liten flicka glad...

ne det är väl dax att titta sig en sista gång i spegel och inse att du redan gjort det bästa av situationen... ha en trevlig dag på er!

0 kommentarer: