30 juni 2009

en salig blandning


man ska ta vara på det som finns, det som är, det som gör livet så mycket värt att leva....

för mig är livet mycket värt med vänner, kompisar mina älskade små barn, mina systrar solen som kan skina, regnet som ibland kan fall...


Jag tar dagen som den kommer, gör det jag vill, med vem jag vill, när jag vill och hur jag vill...

den senaste tiden har bjudit på så mycket både höjpunkter och mindre roliga saker,, men det är så livet är.. ibland e det på topp och ibland är det botten.. men varför sitta och gräma sig eller undra vad alla andra tycker?


idag e jag glad igår var jag glad är för det mesta glad.. men ibland smyger sig de lilla ledsna på oxå.. men just nu är jag glad!


kanske för att jag vet att mina blommor jag köpte idag aldrig kommer att dö!? härligt..


om jag skulle lämna livet skulle de inte få bli på våren och missa allt nytt, inte sommaren heller de underbara kvällarna, hösten och missa alla färger och ljus nej nej, vinter får det inte heller bli ni vet jul och nyår alla glädje och stress vem vill missa det? nej ni jag vill nog helt enkelt inte lämna jord livet.....

0 kommentarer: