05 juli 2009

bara några ord....

varför är man så dålig på att ta vara på det man har? varför kan man som människa aldrig nöja sig med det man kämpat sig till, det man fått med sig i livet? allt kan förändras så fort. På mindre än två sekunder kan livet förändras.....

det här hänt vänner och bekanta så mycket nu den senaste tiden.. det får en annan att börja fundera på det man själv har framför näsan, det man tar förgivet, det som bara är och bara ska vara..det man alltid tror ska finnas där... det ända man kan göra är att älska det du har vara nöjd över ditt liv dina saker dina vänner och din familj...

jag ska försöka bättra mig, ta telefonen ringa ett samtal eller två.. ge min familj och mina vänner mer tid av min tid njuta av det jag har.... ja ta dagen som den kommer kanske..

för i morgon vet man inte hur min värld ser ut.. det är helt enkelt tid att börja njuta av det jag har....

ta hand om varandra och var rädda om det ni har...

" vänner kan man aldrig få för mycket av, men ovänner det är synd att ha"

0 kommentarer: