14 september 2009

dagen är över hoppas på en bättre kväll!

vilken jävla dag! börjar med att jag lyckas försova mig? hu! var jäklig glad att jag körde på rätt sida av vägen... in på dagis som ett yrväder var av Fanny min älskade lilla tjej kläcker en så underbar kommentar så jag bara ville försvinna ... men det är väl bara fyllehundar och barn som säger sanningen va?...

väl framme på jobbet har min andra kollega lyckats göra samma sak som mig. haha! men hade två killar som så snäll lastade sig själv och hjälpte till.. in i min lastmaskin lastar upp en bil var av de tror jag lastat upp fel! hu!..skulle inte alls varit idag men det löser sig smidigt iallafall...

okej byter fordon till trucken och börjar plocka fram ljusen.. kunde väl räknat ut själv att det oxå skulle gå åt helvete.. japp tipp tjänst 400 ljus över golvet.. visst är det härligt!?

sedan flyter dagen på fram till tre när min kära chef frågar vad jag gjorde på jobbet i lördags? hmm nä jag har inte varit här.. i vintras tappar jag ett av mina kort.. tror ni inte då att de är någon som hittat det och provar lyckan? jo då.. men det sköna är att både bil och regnr finns på film... hur tänker man om man gör så? är ju ett skyddat område? hmm vi får se hur det går?..


men kvällen har iallafall varit på min sida än så länge.. blev bjuden på mat och många skratt hos vännen min! barnen lekte som aldrig förr:) och nu film och tända ljus vad skulle kunna gå fel med det?

hoppas på en bättre dag i morgon:)

trevlig kväll på er!

0 kommentarer: