13 september 2009

världen jag ler igen..


söndag kväll:)


här flyter vardagen på och det är härligt!


sa idag att bloggen använd för ofta till alla negativa tankar och känslor.. tråkigt men sant.. varför? ja det är en bra fråga är väl då man måste ventilera mera..


så ikväll skriver vi med ett leende på läpparna istället...;)


har gjort allt så komplicerat för mig innan, försökt att finnas för att inte såra, men det är nog där felet legat, jag har inte följt mitt hjärta utan min hjärna i stället...


Idag känns allt bra, så som jag ville känna när jag tog steget till ensamheten...


Jag är nöjd och hundra procent säker på mina val jag gjort...


Jag har lämnat och gått framåt för att inte vända tillbaka, det som var är över...


Jag har framtiden framför mig där jag själv väljer att göra som jag vill utan att behöva ta hänsyn till någon annan än mig själv och mina flickor, och det känns underbart!


ja världen jag ler igen och denna gången med hjärtat oxå och inte bara med munnen!

0 kommentarer: