26 oktober 2009

Börjar bli trött på skiten nu....

Helt ärligt börjar jag faktiskt tröttna på skiten nu!

Om jag väljer att dela med mig av mina ord och tankar, ja min vardag? varför är min fråga till er? Om du/ni har så ont av mitt liv, mina ord, mina funderingar, mina tankar, min vardag.. varför läser ni då? ska jag svara på den eller ska ni?.. okej jag kan svara.. vet ni vad det kallas?... nyfikenhet.. ren nyfikenhet eller hur? hur jag väljer att leva mitt liv eller inte har varken du/ni eller någon annan med att göra eller hur?

Intryck måste jag ju ha gjort mina "vänner" eller? säger inte det, är alltid kul att kunna vara ett samtalsämne på tanternas kafferep! men för fasiken skaffa er ett eget liv att prata om istället!

NI har ju valt de livet ni lever idag eller hur? och ja jag har valt mitt och ja jag är super nöjd!

Sedan har jag valt här i min blogg att dela med mig av mitt liv och funderingar.. men tydligen har folk så ont av det.. så tyvärr mina vänner, bekanta, kompisar och alla ni andra.. så väljer jag att inte dela med mig av den nu på ett tag... om och när den dagen kommer igen, när tillfälle ges att börjar skriva igen blir det ett lösenord på min blogg... och de som är intresserade att följa den får höra av sig...

lev nu ert liv så som ni har valt de, för det tänker jag göra:)

kram och puss på er;)

1 kommentarer:

Majs sa...

Jag som precis har börjat läsa din blogg så ska du slut?