26 oktober 2009

Charlie`s Angels....



Tänke först undvika att dela med mig av min helg i bilder men det skulle vara ett brott mot mina underbara vänner som jag till bringade helgen med uppe i stora staden...

Dessa kvinnor har gett mig en helg jag sent kommer glömma, en helg som inte kommer blekas i första tiden.. tror bilden i säg säger rätt mycket om hur kul vi skulle få...:) (men en tjej saknas på denna bild...)

En helg som innehöll allt från vin, Saft, kaffe, sex prat, god mat, skratt, shopping, ett ord som åter kom.. observera?, lesbisk tjej, dans, drinkar, bratz, hockey spelare, han i vita baren, "buren", inget kött bara bröd, sång, en kortlek och en rosa sak... Med dessa ord tror jag faktiskt ni själva kan förstå att detta blev en helg att minnas!

Nästa helg som kommer tillbringas i stora staden ska jag vara med förberedd med en kortlek, en leksak och förhoppningsvis en och annan historia här nere ifrån lilla staden:)

0 kommentarer: