14 oktober 2009

De raggade...

hade en upplevelse idag på jobbet?? de ni.. inte varje dag eller jo nästan iallafall...

Lunchade på sibylla, det började med att de skulle ringa vägverket och se till att mitt körkort blev indraget? hmm fattar inte.. jag körde bara min bil.. sedan att andra bilister inte förstår mina svängar blinkningar eller omkörningar.. eller att man inte helt plötsligt bara kan stå still vid ett rödljus är väl inte mitt fel eller? *pust*... och ja vad gör det om man står liiite snett i parkeringsrutan??.. jadajda...

jaha sedan fick jag sitta ensam vid ett bord? okej då vi tog varsitt bor alla tre... men nu har jag kommit på det... var ju raggarmeal erbjudande eller hur? precis.. då ska man ju ragga och då kan man ju inte sitta med någon... nu förstår jag grabbar.. ni raggade... påkommna! ha!... nästa gång får ni ta egna bilar med! så det så;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Där har vi henne igen, hon som bjuder på sig själv! tänk på dig själv bruden så kommer du komma långt i här i världen!