23 oktober 2009

Fredag- Stockholm...

härliga fredag eller vad säger ni? idag har hon kört lastbil igen på jobbet är faktiskt riktigt roligt:)
Sedan blev de Lunch/frukost hos Linde:) och nu är hon hemma fixar de sista innan vi ska ge oss iväg i pt till stora staden och hälsa på hos en mycket trevlig tjej och ha en trevlig helg i stora staden...

tjejerna jag kommer tillbringa min helg med är underbara varelser, som finns och ställer upp i vått och torrt, bjuder på sig själva, delar med sig av erfarenheter, hjälper och ger goda råd... de är helt enkelt underbara!
De kom in i mitt liv för några år sedan och förhoppningsvis kom de för att stanna:)

ska se om jag kan få ordning på mobilen nu så jag kan uppdatera er lite under helgen annars får ni hålla er till söndag kanske till och med måndag...

nehe dax att fixa de sista ha en trevlig helg om vi inte hörs av innan

Puss och hej!

0 kommentarer: