22 oktober 2009

Torsdag kväll.. vilken dag började men att det kändes precis som om jag bara lagt huvudet på kudden i natt och någon sedan 5 minuter senare ställt om klockan!?.. varit mycket i veckan med allt och inget hemmet såg ut som jag vet inte vad när jag klev innan för dörrarna idag:( men nu är det okej igen eller det duger...;) bytte olja, filter, fälgar och tvättade bilen igår så Hon e redo inför vintern och våran resa i morgon till stor stan:)..

Vandrat runt på jobbet sovade nästan... hu!

idag har det städats och packat fixat de som behövs.. men tanken slog mig hur mycket skit man tar med sig som tjej bara för att man ska åka bort över en helg? sedan kommer man inte använda en tredjedel av skiten man packat ner eller hur? men det kan vara bra att ha eller hur? 'pust' haha!

nu ska jag dubbelkolla sminket så inget glömts.. sedan tar vi och nassar kudden lite...
får se om det hinns och kan skrivas några rader i helgen annars hörs vi söndag kväll!;)

0 kommentarer: