20 oktober 2009

God kväll!


ser ni?? Hon kom in, inte dåligt va ?? vilken "datahacker" man e;) haha en bra kvinna rer sig själv eller vad är det de säger! såå nu fick jag det bevisat.. vem fasiken behöver en karl till att fixa sådana här problem;)

Har haft en underbar kväll:) tackar bockar och niger, hon kommer igen.. jag lovar...

Varit i "hemma" trakterna och fikat, gått och bara haft det bra, utan måsten utan krav..

Som jag sa till vännen, jag har kommit på vart problemet ligger, och erkände med ord denna gång och det ni kändes att säga det, men kanske det var det de som behövdes för att inse varför det känns som det gör? Det har lixom aldrig drabbat mig innan? men visst någon gång händer det väl alla...

jag har kanske varit lite bortskämd på den biten skulle man kunna säga.. eller nej det är så.. och denna gången gick det inte.. hmm.. jag erkänner det jag förlorade denna gången, men jag tar nya tag och ler.. det var ju en chansning från första början.. och helt klart värt de hahah!...

det verkar funka denna gången.. kommer vara mäkta stolt över mig själv ska ni veta om det går hela vägen...håll tummarna som sakt!

Längtar till helgen! snart är vi där, njuter av varandras sällskap, som bara vi kan!

0 kommentarer: