20 oktober 2009

God morgon världen!

Tisdag morgon och allt inte dåligt va;)
Får fortfarande inte igång bloggen hemma.. men tänkte ta mobilen men nehe icke det heller? lustigt detta... men men någon gång... livet leker allt känns underbart bra faktiskt om jag ska vara ärlig..


Igår stod det solning, träning, fixa och dona på min status och det blev det:)

Igår bestämde jag mig, nu får det vara över, det var sista gången igår.. jag släpper de...
Jag måste för att jag ska må bra och kunna få mitt liv upp på fötter igen... och något så litet kan ställa till ett sådant besvär! hmm.. nu får det vara över!;)

Ber er håll tummar och fötter!

Träning som sagt stod det på schemat, Pingis till uppvärming och nej kära läsare jag kan inte spela fick-pingis;) tyvärr hihi.. sedan ja hmm.. jag gjorde så gott jag kunde iallafall blir nog starkare med tiden.. får vi hoppas hahaha.. sedan var ju soffan rätt skön på "gym" med haha!

idag blir det att ta sig ut i skogen och springa okej, jogga.. duscha och iväg på kaffe är det bestämt:)
och nu var det dax att jobba lite igen..

hoppas veckan går fort fram till fredag! ska bli härligt!

0 kommentarer: